loading...
شـــــهدا
حسین بازدید : 101 جمعه 26 مهر 1392 نظرات (0)

دلــــنوشــته شـــــهدا ...


خداوندا، تو شاهدى از آن لحظه ‏اى كه از خانه مان خارج شدم فقط به خاطر تو و براى رضاى تو آمدم. خدایا، پدر و مادرم و خانواده ‏ام و دوستانم را ترك گفتم، زیرا عشق من به تو مهم‏تر و مهم‏تر از دوستى با آنان بود.

خداوند را سپاس مى‏گویم كه مرا در این برهه از زمان به دنیا آورد و به من توانایى داد تا در صف جندالّله قرار گیرم.

 شهید محمدحسین حقانى ولى پور



********************

خدایا ، به من توفیق ده. كه نیمه شب‏ها صداى العفو، العفو خود را بلند كنم. و دلم مى‏خواهد در راهت خندان شهید شوم.

شهید حسین حیدرى

********************

پروردگارا ، دوست دارم در كنار شهیدان والامقام حنظله و همچون آن شهید مظلوم از شهیدان بى غسل و كفن باشم.

شهید محمدرضا توكلیان

********************

پروردگارا ، شاهد باش كه چگونه شادى و مهربانى و چهره ‏هاى سرشار از ایمان در این لحظه‏ هاى مقدس در سیماى این عزیزان هست، پس بیا به لطف خودت عنایت و بزرگوارى و رحمتت را در این ساعات آخر كه چند ساعتى بیشتر به لحظه موعود نیست ، عطا كن و من حقیر را عفو كن.

 شهید مرتضى توحیدى

 
                                                                      شـادی روح شــهدا صــلوات

 

منبع:http://shohada-1.mihanblog.com

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اینجانب حسین افشارنژادمحصل مقطع دبیرستان سعی دارم مطالبی درخور مقام والای تمام شهیدان این سرزمین در این وبلاگ قرار دهم.به این امید که مثمر ثمر باشد...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 114
  • بازدید ماه : 111
  • بازدید سال : 970
  • بازدید کلی : 32,020
  • کدهای اختصاصی
    تاریخ روز ساعت فلش مذهبی

    دریافت کد اوقات شرعی

    جنگ دفاع مقدس